הפלייבק התווסף לסל הקניות
המשך גלישה באתר
הרשמה למבצעים מטורפים !

שאלות נפוצות

האם הפלייבקים הם בדיוק כמו המקור ?

כשצוות האתר מכין את ה-פלייבק - אנו משתדלים לעשות זאת בדיוק מירבי לפי העיבוד המוסיקלי של השיר המקורי של השיר (כלי הנגינה והתפקידים שלהם) ובמבנה מדוייק לזה של השיר המקורי (בתים פזמונים, מעברים וכדו.. פזמון, וכו'...) . כך שבעצם ה-פלייבק יוצא 'נאמן למקור'.

הסולם של הדוגמית המוצגת באתר אינו מתאים לי. איך ניתן לקבל פלייבק בסולם שונה מסולם הדוגמית המוצגת באתר ?

 
שינוי הסולם לקולך - זה תהליך קל, מהיר ופשוט, ולא עולה שום תוספת תשלום.
התהליך בקצרה הוא כזה:

1. ביצוע הזמנה של הפלייבק באתר (והורדה של הפלייבק בסולם המקור).

2. קבלת המייל האוטומטי מהאתר (מגיע מיד לאחר סיום ההזמנה, ומכיל את פרטי ומספר ההזמנה).

3. השב (Reply) למייל זה - עם פירוט הבקשה שלך לשינוי הסולם.
 
לדוגמא: שלום מספר ההזמנה שלי _______ אבקש את הפלייבק במינוס טון.

4. קבלת הסולם המבוקש (שיישלח למייל שלך לאחר שנטפל בבקשתך ונתאים את הסולם הדרוש לך).
 
זהו זה - קלי קלות  !

למעבר להסבר עוד יותר מפורט כיצד בדיוק זה מתבצע >>>> לחץ כאן עכשיו
 

ביצעתי הזמנה וקרתה תקלה, מה עם הפלייבק שהזמנתי ?

כמו בכל מערכת אוטומטית, לפעמים יכולות לקרות תקלות כאלה ואחרות שאינן תלויות בנו.
בכל מקרה שכזה, אנו משתדלים לטפל במהירות וביעילות, ולספק ללקוח את ה-פלייבק שרצה - בהקדם !
אם קרתה תקלה שכזו, אל תחזרו על הפעולה, אלא צרו קשר עם מוקד התמיכה הטלפוני ונישמח לעזור.
שעות הפעילות של מוקד התמיכה: ימים א'-ה' 10:00 - 17:00. בטלפון: 09-7968322

למה למרות שניסיתי לא הצלחתי לבצע רכישה אוטומטית דרך האתר ?

כדי לבצע רכישה דרך האתר יש להקפיד ולרשום בתשומת לב ובדיוק רב - את כל הפרטים שתתבקשו להזין.
אם תעקבו בסובלנות אחרי ההוראות, תוכלו לרכוש בקלות רבה, בצורה מהירה ונוחה.
אם בכל זאת ניתקלתם בקושי לבצע הזמנה דרך האתר, ניתן לבצע גם הזמנה טלפונית דרך מוקד התמיכה הטלפוני בימים א' - ה' בין השעות 10:00 - 17:00.

איך מקבלים חשבונית מס/קבלה ?

חשבונית מס/קבלה מקור - נשלחת אליך באופן אוטומטי למייל בתוך יממה מרגע ההזמנה באתר.
כל מי שמבצע הזמנה באתר מקבל למייל חשבונית מס/קבלה. השם שיופיע על חשבונית המס הוא השם שתרשום בעת מילוי פרטי כרטיס האשראי בשדה: 'שם החברה' - פשוט אוטומטי ומסודר.

מה עושים במקרה חירום ? כאשר אני חייב עזרה ומוקד התמיכה לא פעיל ?

במקרה חירום בלבד - ניתן להשאיר הודעה מפורטת במספר: 0544660011 , ובמידת האפשר נשתדל ליצור עמכם קשר ולעזור גם בזמנים שמחוץ לשעות הפעילות של מוקד התמיכה. חשוב להבהיר: אין זו התחייבות לתת מענה בכל עת ובכל שעה. כוונתינו, שבמידת האפשר נשתדל לעמוד לרשות הלקוחות במקרי חירום. לכן, כאשר הינכם רוכשים פלייבק דרך האתר שלא בשעות הפעילות של מוקד התמיכה, עליכם לקחת בחשבון שאם קרתה תקלה כלשהי, היא תטופל רק במועד הבא של חידוש פעילות המוקד.
=""